Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 

Vítejte na Notabene - Hydepark baptistů
Hledej
 
Je a Alexej   Vytvoření registrace
Článků < 7 dní: 0, článků celkem: 5346, komentáře < 7 dní: 0, komentářů celkem: 5008, adminů: 23, uživatelů: 2938
Orientační tabule
· Vstupní brána
· Cestičky
· Zákoutí
· Základy
· Kořeny
· Počteníčko
· Lavičky
· Kompost
· Altánek
· Pozvat do parku
· Parkové úpravy
· Máš slovo
· Cvrkot
· Na výsluní
 

Petr Chelčický

Martin Luther King

Povzbuzení


Přihlásit se
Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Například posílání komentářu pod jménem, nastavení komentářů, manažer témat atd.

Hudba
Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Publikace

Počítadlo
Zaznamenali jsme

8 716 269

přístupů od leden 2004


Kdo je Online
Právě je 47 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online.

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Fundamentalisti
Na jedné výplatní listině - Philippian Fellowship

Misionáři, dealeři, donátoři a kongregacionalismus

fundamentální vs. fundamentalistický

Jak se dívat na křesťanský fundamentalismus?

Evangelikalismus jako globální náboženský fenomén II.

Baptismus mezi evangelikalismem, liberalismem a fundamentalismem

Americký evangelikalismus a fundamentalismus

Radikalismus a fundamentalismus


Kořeny
Kdo jsou baptisté?
Zřízení BJB 1930

Zásady BJB z r. 1929

VZNIK A ZÁSADY 1929
Vyznání víry z r. 1886
Apoštolské vyznání víry

Kořeny baptistického hnutí


Okno
www stránky evropských a světových baptistů

Základy

Základní dokumenty BJB v ČR


Názory: Anonymové všech zemí, polibte si … !
Posted on Úterý, 01. květen 2007 @ 16:35:51 CEST Vložil: Benjamin

Glosy poslal sthtwn

Kdo z Vás v názvu tohoto článku vidí parafrázi českého filmu Pelíšky, vidí správně. Pro tento název jsem se rozhodl na základě inspirativní diskuse s jedním "anonymním" uživatelem. Tento název (potažmo scéna z filmu) přesně vystihuje pocit, který mne vedl k napsání článku. Přemýšlel jsem trochu o principech Notabene. Notabene si klade za cíl být Hyde Parkem českých baptistů.

Co to znamená Hyde Park? Hyde Park je obrovský londýnský park, který slouží k rekreaci, odpočinku a zábavě místním obyvatelům včetně tzv. Speaker's corner (viz. http://www.speakerscorner.net). Speaker's corner (neboli "Řečnický kout") je oblast vyhrazená mluvčím a projevům (kousek od brány Marble Arch). Zde se může svobodně veřejně mluvit, demonstrovat, diskutovat. Tedy svobodně až do té doby, než začnete porušovat nějaký zákon nebo mluvit sprostě, potom londýnská policie přestává být tolerantní.

Notabene disponuje jedinečností takového prostoru. Můžete sem poslat článek, můžete diskutovat, můžete vyjadřovat své názory. Notabene jde dokonce ještě dál – můžete toto všechno dělat a nikdo nemusí vědět, kdo jste. A v tom vidím problém. Pokud stojím na ulici a mluvím k lidem – nemusím se při tom ani představovat – jsem to já osobně a dávám v šanc svoji tvář a sám sebe. To, co říkám, za tím si musím stát.

Když píšu na internetu a jediné, co mne identifikuje, je přezdívka, mohu být kdo chci. Můžu říkat, co chci a nemusím být vůbec za nic odpovědný. Mám za to, že taková anonymita je spíše, než prostorem pro svobodné slovo, prostorem pro drby a špínu všeho druhu. Taková anonymita je také prostorem pro anonymní udání (bohužel tak typického pro naší českou kulturu) a také pro anonymní nařčení (dvakrát bohužel poměrně časté na Notabene). Chceme něco změnit? Chceme se vyjádřit? Chceme se podílet na společné práci? Chceme na něco upozornit? Proč se tedy pod to nepodepsat?

Pokud Notabene představuje svobodný prostor, pojďme tento prostor naplnit obsahem! Pokud něco říkám, měl bych si za tím také stát. Pokud za tím nestojím a nehodlám připojit svoje jméno, svoji osobu, jsem jenom ovce bečící za rohem. Nechci, aby na Notabene nebyla možnost zůstat v anonymitě. Chci, abychom jsme my všichni, kteří opravdu chceme o něčem hovořit a někam směřovat, měli možnost hovořit s ostatními jako s lidmi a ne jako s internetovými identitami. Zároveň nesouhlasím s autory, kteří napadají ostatní (při tom jde o velmi osobní útoky a hodnocení) a přitom zůstávají skryti. To není baptismus – to je zbabělost.

Když budeme stát za svými výroky, tak nám nic nehrozí. Nežijeme v totalitě, ale sami se můžeme uvrhnout do totality lží a bulváru. Jediné, co nám hrozí je konfrontace od ostatních. Dále nám hrozí také to, že se například veřejně zjistí, že nemáme pravdu – a díky Bohu za to. Pojďme zformovat skupinu těch, kteří mají tvář i tady na Notabene.

Buďme zodpovědní za naše výroky. Buďme konstruktivní a ochotni diskutovat.

A proto (citlivější povahy odpustí, ale já to prostě řeknu): Anonymové všech zemí, polibte si prdel!

Váš v Pánu sthtwn Tomáš Polívka

PS: Já vím, že v Pelíškách má pan Kodet ještě trochu jiné sloveso, ale tohle mě sedí víc ;-).



 
Příbuzné odkazy
· Více o Glosy
· Novinky od Benjamin


Nejčtenější článka o Glosy:
Stojí za demontáží struktur baptistické mládeže KAM?


Hodnocení článku
Průměrné skóre: 3.33
Hlasů: 9


Prosím, ohodnoť tento článek:

Výborný
Velmi dobrý
Dobrý
Normální
Špatný


Možnosti

 Vytisknout stránku Vytisknout stránku


Associated Topics

Glosy


Sdílej článek | Podělte se o tento článek s přáteli! Doporučte jej stisknutím tlačítka:

"Anonymové všech zemí, polibte si … !" | Přihlásit/Vytvořit účet | 33 komentáře | Hledat v diskusi
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se


Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mata v Úterý, 01. květen 2007 @ 18:00:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
pro me ses stejne anonymni jako vetsina ostatnich zde diskutujicich. tim ze sem kdokoliv opise par pismenek, ktery (v tom lepsim pripade) ma natisteny na rodnym listu nebo v obcance, se pro me nedeanonymizuje. nevidim nejmensi duvod pro to nutit ty, kteri nechteji sdelovat nejake dalsi odobni udaje o sobe, aby tak ucinili. nebo se snad meni vaha nazoru podle toho jake jmeno / nick za nim stoji?

ergo, smys tohohle clanku dost dobre nechapu.

btw: clovek se dokaze (kdyz chce) chovat slusne i v anonyminte internetu.





Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: blahovej v Úterý, 01. květen 2007 @ 18:13:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Spíše než anonymita je v rozhovorech na překážku to, když si lidé myslí, že toho druhého znají lépe než on zná sám sebe.



Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mata v Úterý, 01. květen 2007 @ 18:22:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
no vida v tom pripade je tedy anonymita dokonce napomocna :)


]


Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: blahovej v Středa, 02. květen 2007 @ 08:25:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
a nejlépe oboustranná :)


]


Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mata v Středa, 02. květen 2007 @ 08:35:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
necitim nejakou zatpklost? ... nee to byl vtip z moji strany, i to s tou napomocnosti anonymity :)

kazdy diskutujici proste musi respektovat roli sveho oponenta. ty si myslis ze ses v nevyhode kdyz nevis kdo K. on je zas v nevyhode, protoze te nejspis zna a tak je jeho usudek zatizen predsudkem :)



]


Re: Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: blahovej v Středa, 02. květen 2007 @ 08:42:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

ale depá...
roli svého oponenta respektuji - jinak bych se vůbec do diskuze nepouštěl. Odbourávat předsudky musí obě strany - to bylo to jedniné co jsem měl na mysli.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Středa, 02. květen 2007 @ 13:26:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
mata to rozsekl :-) nojo, asi jsem to psal zbytecne - holt nemam takovej logickej matematickej pohled :-)


]


Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: adelfos v Úterý, 01. květen 2007 @ 21:26:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Souhlasim, odborniku na "cteni myslenek" tady nekolik je. A tato podezirava strategie je dobre popsana v psychologicke literature dysfunkcni komunikaci.
Ale stejne mi prijde zbabele urputne se schovavat za pseudonym. U Krytyka to bylo nejvic smutne kdyz nechtel pomoct resit situaci v jeho mladezi (pamatujete si aferku s podivnymi materialy ktere byly podle Krytyka z KAMu). Tehdy odmitnul rict co je to za mladez, aby se nahodou neprozradil. To mi prijde smutne. Mozna bychom to tady mohli prejmenovat na Hide Park misto Hyde Park. Nektere ucastniky "verejne" diskuse by to urcite vystihovalo vic.

Marek Macák



]


Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: adelfos v Úterý, 01. květen 2007 @ 21:28:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To "souhlasim" nebylo k Matove poznamce o napomocnosti anonymity, ale k Blahove myslence o "rozpoznavani" cizich motivu. Anonymita za kazdou cenu mi porad prijde jako zbabelost.


]


Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mata v Středa, 02. květen 2007 @ 08:10:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rozumim, nicmene asi k tomu ma K. duvod a ja jsem ochoten ho respektovat, ac K. a ani ten duvod neznam, to je jaksi zakladni premisa lidske komunikace na internetu. Jinymi slovy, kdo neni anonymitu ochoten akceptovet, je obvykle donucen ji akceptovat, a nebo je z komunikace vyloucen. Takhle internet funguje uz nakej ten patek, panove, s tim asi nic neudelate :)


]


Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Středa, 02. květen 2007 @ 13:36:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No mě šlo o to, že bysme tu diskuzi mohli posunou někam dál. A taky mě šlo o to, že jestli třeba - teda konkrétně KRYTYK - má informace, které odhalují KAM jako mafiánsko-sektářskou organizací, které odhalují Honzu Jackaniče jako loutku v rukách Dava Pattyho, které odhalují jak Honza Jackanič systemaciky bere mládež svobodnou vůli, tak ať se ukáže na veřejnosti a řekne, co ví a jak to ví a ať bojuje! Jestli je jako Martin Luther tak ať klidně přibije svoje teze třeba na dveře katedrály, ale jestli to jsou jenom obvinění někoho, kdo je nehodlá veřejně bránit, tak ať radši mlčí a nekecá do ničeho.
Protože zůstat v anonymině a obviňovat je prostě zbabělost.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mata v Středa, 02. květen 2007 @ 14:02:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
ja myslim ze se to posouva dal i tak.

on svoje teze povesil na notabene (asi ze zadna katedrala nebyla poruce) a verejne je tady brani. tak o co ti jde?

nenazyvej lidi kolem sebe zbabelci, kdyz nechteji delat to co ty chces. chovas se jako maly dite, kterymu berou hracku.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Středa, 02. květen 2007 @ 14:24:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No, já prostě vyjadřuju svoje pocity a zároveň se snažím inspirovat. Je zajímavé, jak důležité je pro diskutující na Notabene "svoboda říci cokoliv" a jak je nepřijatelné, když třeba já přijdu s tím, že něco je prostě zbabělost a že to, co říká není správně nebo to není ze správné pozice.
Já jsem pro, aby vystoupili veřejně řečníci, kteří si za tím budou stát. Možná, že je ten koncept trochu staromódní, ale já v tom vidím zvláštní důležitost. Mám dojem, že bez takového "vystoupení" se církev nepohne nikam a budeme tady jenom tlacha a číst si myšlenky.


]



Tento vulgární a urážlivý výron zraněných emocí byl zbytečný (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Ampel v Středa, 02. květen 2007 @ 09:40:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milí bratři,

původně jsem neměl v úmyslu tento vulgární a urážlivý výron zraněných emocí komentovat a jen tiše se stydět za to, co nám to v mládežích vyrostlo za takhle omezeného hulváta, pro něhož je identita oponenta důležitější naž názory, které říká.

Jen chci připomenout, že na úvodní stránce je hned na očích banner na článek Poslání a cíle projektu Notabene, ve kterém bratr Štěpán Křivánek (asi jeden z provozovatelů těchto stránek) píše (nebo jenom podepsal?) mimo jiné i jejich stanovisko k identitě uživatelů Notabene:

2. Svoboda svědomí



Každý autor má svrchované právo se dle svého svědomí rozhodnout, zda svůj příspěvek podepíše plným jménem nebo přezdívkou. Projekt Notabene autorům článků a komentářů zaručuje v duchu zákona na ochranu osobních dat, že bez jejich svolení neposkytne jejich osobní data třetím osobám. Prioritou projektu Notabene je zvyšování počtu neanonymních příspěvků. Přesto si uvědomujeme, že anonymní příspěvky nebo skrývání totožnosti autorů pod přezdívkou je plodem současné atmosféry v BJB. Respektujeme obavy některých uživatelů, že zveřejnění jejich identity by jim přineslo protivenství, které by nemohli unést. Rozumíme i jejich argumentům, že důležitý je obsah sdělení a ne to, kdo je napsal. Věříme, že BJB toto období nepříznivé atmosféry pro odlišné názory překoná, a že bude opět možné vyjadřovat své názory veřejně bez obav pod plným jménem. Učiníme vše proto, aby k tomu s Boží pomocí přispěl i tento projekt Notabene.

Je to vskutku pěkně napsané a plně s tím souhlasím.

Kdyby si autor tohoto článku nejdříve přečetl, jaká pravidla zde platí, tak si mohl svůj nechutný výlev odpustit.




Re: Tento vulgární a urážlivý výron zraněných emocí byl zbytečný (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Středa, 02. květen 2007 @ 14:07:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Autor tohoto článku si toto doopravdy přečetl těsně před tím, než článek napsal. Autor nikomu možnost zůstat v anonymině nebere, pouze poukazuje expresivním a zvláště provokujícím způsobem na to, že prostor anonymity připavuje někomu úkryt patřičný a někomu nepatřičný. A zvláště pokud obviňuju někoho jiného, hodnotím to, co dělá nebo tvrdím, že mám nějaké zásadní informace. Nepatřičným zvláště z hlediska diskuze, protože obviňování ze tmy nikam nevede.

Gró mého sdělení je výzva k tomu, abysme naši diskuzi více zoosbnili. Tedy, abysme se pod to, co říkáme podepsali, protože pak to můžeme prezentovat a může to především někam vést.

Anonymita je dobrá, pokud se chcete s někým anonymně seznámit, případně získat virtuální přátele. Pokud kritizuji nějakou koncepci která se týká celé církve a chci, aby se něco dělo, abych něco změnil, pak je anonymita k ničemu. Kdyby zůstali reformátoři anonymní, co by z toho bylo?

Mě z toho prostě lezou dva výsledky:
buď chci být reformátor (i když zastávám tradiční pořádky) nebo jsem drbna. No a reformátor anonymitu nepotřebuje.


]



...v čem má STHTWN problém? (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: dagg v Středa, 02. květen 2007 @ 11:47:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zajímalo by mě, v čem má STHTWN problém?

Navíc ono "...polibte si p..el" je zřejmě pro BABtisty "zajímavý slogan. Takhle se se mnou loni "rozloučil" můj bývalý zaměstnavatel. Jinak významný a vážený člen jednoho baptistického křesťanského společenství.
Ten složitý název jsem vytvořil proto, že tyto "avantgardní křesťanské názory" si zřejmě onen muž donesl z Křesťanského společenství.
Kde si všichni byli rovni, alůe někteří (hojně finančně podporující sbor a vedoucí) si byli rovnější.
Je ošidné zavádět charismatické manýry do reformovaných církví.
...ale to je zřejmě věc úhlu pohledu. Buď na církev hledíme optikou Kristova evangelia nebo optikou "jiného evangelia".



Re: ...v čem má STHTWN problém? (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mata v Středa, 02. květen 2007 @ 12:24:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
nahodou p...(_!_)...el je krasne a jadrne, a kdyz se umi ve spravny okamzik pouzit tak nenahraditelne, ceske slovo :)


]


Re: Re: ...v čem má STHTWN problém? (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Středa, 02. květen 2007 @ 14:10:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
mata - děkuji! Tvoje kritiky mne pohladila u srdce :-).
Ještě, že si takhle můžu říci na Notabene prdel!


]


Re: Re: Re: ...v čem má STHTWN problém? (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: messer v Středa, 02. květen 2007 @ 14:25:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nikdy jsem si o tobě nemyslel, že by si byl schopný tak hluboko klesnout, Tomáši. A to tě znám už od 12 let. Tenhle článek ani komentář nepotřebuje...



]


Re: Re: Re: Re: ...v čem má STHTWN problém? (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Středa, 02. květen 2007 @ 14:40:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ok. Musím to trochu uvést na pravou míru - mým záměrem není především tady být sprostý a dělat z toho Southpark. Jde mi více o jádro sdělení...


]


Re: Re: Re: Re: Re: ...v čem má STHTWN problém? (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: messer v Středa, 02. květen 2007 @ 15:09:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak proč byla použita ta slova??? Tohle asi už moc nezemluvíš. Tvoje škoda...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...v čem má STHTWN problém? (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 10:29:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Čus - poslal jsem ti zprávu...


]



Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mata v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 10:27:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
dovolim si malou odlehcujici off-topic vsusvku tykajici se jednoho sluvka proti kteremu tu nekteri puriste brojili, doufam, ze mi prominou.

v zemskych knihach (tusim ze to bylo cosi na zpusob dnesniho obchodniho rejstriku) mesta prazskeho, je nekdy kolem roku patnactisteho zapsan jisty pekar jez slul Mauritius Pistordictus Prdel. ergo toto onomatopoeticke sluvko nemusi byti jen obhroublou nadavkou ale i jiste zavidenihodnym prizviskem :)

p. s.: pro zajemce mohu zjsitit presnejsi katalogovy odkaz, z hlavy ho nevim.



Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 10:37:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Katastr nemovitostí v současnosti vede 9 Zadků (vlastníci nemovitostí), Mauritius žádnej :(.


]


Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Ampel v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 11:38:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ono ve slušné společnosti nevyslovitelné slovo může mít v jisté "společnosti" svůj půvab, či dokonce může být i základním dorozumívacím prostředkem, nicméně je potřeba vzít v úvahu i to, v jaké souvislosti bylo použito a že naznačený úkon, ke kterému jsou oponenti milým autorem článku vyzýváni je nejen vizuálně nechutný, ale nadto pro ně i ponižující. V této souvislosti je tento způsob komunikace a nejen pro křesťana naprosto nepřijatelný.


]


Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 11:45:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tvoji výtku chápu.

Nicméně co se týče obsahu mého sdělení, máš k němu nějaký komentář?


]


Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Ampel v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 12:14:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Můj komentář se týkal právě obsahu tvého sdělení. Motiv sdělení jsem komentoval v mé včerejší reakci výše.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 12:25:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zkusme to z jiné strany - odhlédněme od mých motivů a výkřiku na závěr. Dovol, abych tedy svůj postoj formuloval ještě jednou vlastní citací:

Zároveň nesouhlasím s autory, kteří napadají ostatní (při tom jde o velmi osobní útoky a hodnocení) a přitom zůstávají skryti. To není baptismus – to je zbabělost.

Řekněme, že toto je jedna z věcí, které jsem se pokusil sdělit.





]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mata v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 12:35:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
problem bych videl v tom ze k takove diskuzi pristupujes s premisou ze tam nekdo nekoho napada.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mata v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 12:47:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
jeste jinak recene, budeme-li pouzivat cernobilou retoriku lidskych neanonymnich diskutujicich a zlych anonymich napadajicich tak se ofkors nikam nedostanem.

kdyz me zacne surove napadat neanonym, tak to taky nepovazuju za neco ucty hodneho.

anonymita jako takova neni nikterak dehonestujici.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Sthtwn v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 13:11:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No to jsem nemyslel...


]


Re: Re: Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mata v Čtvrtek, 03. květen 2007 @ 11:50:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
ano vnimam to naprosto stejne. jen jsem chtel odlehcit atmosferu :)



]



Re: Anonymové všech zemí, polibte si … ! (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: gonza v Pátek, 04. květen 2007 @ 09:17:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdyz odhlidnu od te sprostoty(coz neni jednoduche :)), tak si po velice blizke zkusenosti myslim ze anonimita je naprosto vporadku.Sam sem byl jak vis ubit utoky a to sem ani nestihl vyjadrit svuj nazor!!Taktze co ztoho vyplyva??Ze kdo chce psa byt hul si vyzdycky najde a je jedno jestli zna toho psa nebo ne (nebo na opak).



Vedoucí Grano Salis Network - Tomas
E-mail: notabene@granosalis.cz, network@granosalis.cz, granosalis@granosalis.cz, magazin@granosalis.cz, redakce@granosalis.cz
Webmastering a údržbu systému zajišťuje firma ALLTECH, webmaster webmaster@granosalis.cz
Page Generation: 0.17 Seconds