JSOU MUSLIMOVÉ NAŠI PŘÁTELÉ?
Datum: Sobota, 17. leden 2015 @ 00:12:09 CET
Téma: Společnost


Tato otázka vyvstává v současnosti s palčivou naléhavostí zvláště teď, kdy se stáváme svědky nábožensky motivovaných vražd. Smyslem vízové politiky každého státu je zabránit vstupu do země nepřátelským osobám. A dnes, kdy do naší země mají přijít muslimové, si kladu otázku: Přicházejí jako hosté, nebo se časem změní v agresivní pátou kolonu jak to vidíme ve Francii, Německu, Švédsku, Anglii a jiných státech?

Jsme zmateni rozpory; na jedné straně jsou mírumilovná prohlášení domácích muslimů; na druhé straně pak náboženské vraždy prováděné s otřesnou brutalitou. Mám za to, že odpovědi na tyto otázky musíme hledat v Koránu. A zde platí pravidlo, že pozdější výroky Prorokovy, které jsou násilnější a brutálnější, mají větší relevanci, nežli výroky dřívější, mírnější.


(1) Způsob jednání s nevěřícími

47:"Muhammad" 37/35  "Neochabujte a nevybízejte k míru, když máte převahu, . ."

Z toho je zřejmé, že je-li někde islám slabý, je smířlivý. Smířlivými výroky bychom se tedy neměli nechat zmást. Islámské autority s vražděním ve Francii nesouhlasí. Mám za to, že tyto  smířlivé výroky jsou účelové, protože vraždy zpomalí imigraci muslimů do Evropy a tím dosažení potřebné většiny k prosazení islámského práva. Není mi známo, že by muslimské autority v tradičně islámských zemích někdy odsoudily násilnosti páchané na křesťanech. Až budou muslimové v Evropě ve většině, naráz skončí debaty, skončí pluralita a nastoupí totalita, přesně taková, jaká je nyní v islámských státech - tedy ŠARIA.


(2) Přátelství mezi muslimy a nevěřícími neexistuje

4:"Ženy" 143/144  "Vy, kteří věříte! Neberte si nevěřící za přátele místo věřících!"
5:"Prostřený stůl" 56/51  "Vy, kteří věříte! Neberte si židy a křesťany jako přátele, neboť oni jsou si přáteli jedni druhým."


(3) Existuje však předstírané přátelství, je-li ve hře nějaká hrozba ze strany nevěřících

3:"Rod Imránův" 27/28 "Nechť si věřící neberou nevěřící za přátele místo věřících! Kdo tak učiní, nedostane se mu od Boha ničeho, leda v případě, že byste se od nich obávali nějaké hrozby."


(4) Probíhá permanentní boj mezi islámem a nevěřícími

48:"Úspěch" 16 ". . a budete proti nim bojovat, leč by přijali islám."
9:"Pokání" 38 "Vy, kteří věříte! . . Vytáhněte do boje na cestě Boží!"
2: "Kráva" 189/193 "A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádění od víry a dokud nebude všechno náboženství patřit Bohu."

Jde tedy o to, aby celý svět přijal islám - a dobrovolně to nikdy nešlo, ani nepůjde - proto boj. Nicméně je v Koránu obsažen i princip náboženské tolerance:

2: "Kráva" 257/256 "Nebudiž žádného donucování v náboženství!"

Zda uplatňování a respektování tohoto principu je při šíření islámu vůbec možné, je otázka. 


(5) DŮLEŽITÉ PRAVIDLO

Tak, jak se muslimové u nich doma chovají k minoritám, tedy křesťanům a židům, tak se budou chovat i k nám, až zde díky své vysoké natalitě, či spíše populační explozi, dosáhnou početní převahy. Ve světle jejich činů je možné říci, že muslimové naši přátelé nejsou - jsou to naši budoucí páni (možná nad životem a smrtí), kteří časem přepíší duchovní orientaci nejen u nás, ale v celé Evropě. 

Jen na nich bude záležet, jestli budou prosazovat islám brutálně, což je nejčastější (Korán 8:12; 8:17; 9:5; nebo dokonce 5:37/33!!!) - nebo zda uplatní princip náboženské tolerance (Korán, 2:257/256), či se spokojí jen s placením džizji (Korán 9:29), což je méně časté. JISTOTU ZDE NEMÁME ŽÁDNOU!

Jen na muslimech tedy bude záležet, zde na svém území připustí existenci "nevěřících" - či nikoli. Korán dává muslimům při uplatňování islámu takovou volnost, že muslimové nikdy nemohou šlápnout vedle.


(6) Otázka uprchlíků

Naše vláda nyní povolila vstup na území ČR asi 70 muslimům. Je otázka, nakolik se jejich počet za pár let zvětší. Zde nejde jen o pomoc (s tou by každý jistě souhlasil), ale protože muslimové získají možnost TRVALÉHO POBYTU na našem území, jde pak i o ISLAMIZACI našeho státu, která jde ruku v ruce s islamizací Evropy. Je třeba mít na paměti, že každý muslim je povinen šířit svou víru mečem. A pokud od své víry neodpadne (což se v islámu trestá smrtí), je zde reálné riziko, že se vůči hostitelské zemi vyprofiluje nepřátelsky. Tedy zkoumání páně Chovancovo, zda mezi příchozími nejsou teroristé, je přinejmenším naivní a zpozdilé. Kdo je potom má hlídat? A kdo to hlídání bude platit? Politici, kteří to způsobili, nebo my, na které politici kašlou?

Často omílané tvrzení o mírumilovnosti islámu je neudržitelné. Když se zběžně podíváme do historie, pak zjistíme, že ještě za Prorokova života muslimové ovládli Arábii; jeho nástupci (chalífové) si podmanili Palestinu, Sýrii, část Malé Asie, severní Afriku, Španělsko. Na tomto směru je zastavil až Karel Martell r. 732 v bitvě u Poitiers, ve středozápadní Francii. Na severním směru se expanze muslimů zastavila až po druhém obležení Vídně, r. 1683. 

Nejsem proti pomoci muslimům. Sám jsem jim přispěl určitým finančním obnosem a udělal jsem to rád. Jsem ale proti naturalizaci uprchlíků ze Sýrie - a to z toho důvodu, že se postupně z Evropy stává Velká Sýrie (IS), ze které pak budeme pro změnu utíkat my. Proč u nich a pro ně nepostavíme mimo oblast bojů nemocnici, nebo město? Proč je taháme sem - do zcela odlišného duchovního i politického prostředí, kde je bude po čase vše neislámské urážet a budou se domáhat změny poměrů podle jejich náboženství, které je nám zcela cizí? Rozhodně si nepřeji, abychom za svou pomoc muslimům  zaplatili v budoucnu svou svobodou, nebo i svými životy!!! Nemohu se zbavit dojmu, že jisté politicko - církevní kruhy v Evropě i u nás, mají na islamizaci evropských států zájem - že chtějí muslimů využít ve své mocenské hře. 

S ISLÁMEM PŘIJDE I CHUDOBA - BŮH NEBUDE MUSLIMSKÉ EVROPĚ ŽEHNAT, PROTOŽE TATO EVROPA PŮJDE DŘÍVE, ČI POZDĚJI DO VÁLKY PROTI IZRAELI - VIZ PRVNÍ LINK.

Z Evropy pak odejdou kristovci a s nimi i Boží požehnání; odejdou elity i kapitál. Boží požehnání pak přejde na ty státy, které kristovské běžence přijmou. 

S nástupem muslimů k moci se nutně dostaví i antisemitismus. Již velký muftí Amín al-Hussejní si dobře rozuměl s Hitlerem. Důležitým indikátorem závažnosti situace jsou Židé. Pokud začnou odněkud utíkat, vždy to signalizuje nadcházející pohromu. Viz např. hitlerovské Německo, nyní Francie. Muslimská Evropa spěje nezadržitelně k válce proti Izraeli - viz Ez. 38 a 39. Až se budou u nás Židé zvedat k odchodu, bude to pro mě signálem, abych se zvedl také. Rád bych odešel s nimi - ač-li by o mě Židé jako kristovce měli vůbec zájem.

Závěrem,

svým článkem jsem chtěl říci, že žijeme v době kardinálního přelomu: Tzv. "křesťanská" Evropa končí a rodí se Evropa muslimská. A v této nové Evropě, církve odpadlé od Krista dohrají svoji svoji neblahou úlohu. Co se solí, která pozbyla slanosti (Mt. 5:13)???

Dále viz:











Tento článek najdete na Notabene - Hydepark baptistů
http://notabene.granosalis.cz/

Adresa tohoto článku je:
http://notabene.granosalis.cz//modules.php?name=News&file=article&sid=3612